2 - Lac de la Vieille

Beschrijving

Topo/stap voor stap

Vertrek - Loop vanaf het Office du Tourisme de rue des Grandes Alpes op in de richting van het gehucht Les Verneys1 - Loop na de brug langs de parkeerplaats en neem de loopbrug links van de hoofdweg om het fitnessparcours "Vita Vittel" te volgen2 - Volg, als u voor de manege staat, het brede zandpad rechts van de manege. Na een korte klim ziet u de Chapelle Saint Pierre. 3 - Zodra je de Montissot stoeltjeslift bent gepasseerd, ga je verder via het zadelpad naar het restaurant Les Mérégers. 4 - Ga verder richting Lac de la Vieille. 5 - Loop rond het meer om de afdaling te vinden (aanbevolen route: het familiepad). 5 - Ga verder via het bewegwijzerde pad naar de Chapelle des Trois Croix. Je komt door het nationale bos. 6 - Zodra u de Chapelle des Trois Croix bereikt, volgt u de borden voor het bewegwijzerde pad richting het gehucht Le Col. 7 - U komt door de gehuchten Les Granges en Les Choseaux-Ville voordat u terugkeert naar het Office du Tourisme.

Tips

Voorzorgsmaatregelen:
- De routes die je neemt zijn je eigen verantwoordelijkheid. U moet een route kiezen die geschikt is voor uw fysieke en technische mogelijkheden. Als u twijfels hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met bergprofessionals.

- Controleer de weersomstandigheden voordat u op pad gaat.

- Zorg ervoor dat je goed bent uitgerust om veilig te wandelen en de grillen van het weer het hoofd te bieden.

Vertel het iemand als je alleen gaat, en zorg ervoor dat je 's ochtends vertrekt zodat je 's nachts niet overvallen wordt.